[Aulinhas Gifs] Fw: [H & H Tuber] Tr : New tube by K@rine_Dre@ms

 
 
 
 
 
New tube
 
http://karinedreamscreation.boostersite.com/
 
Mon groupe de partage
Mon groupe exclusif
 
Mon groupe de scrap
 
You may share my creations in other groups ,please leave file name intact
The tubes are for personel use only
 Do not claim as your own or put on any websites for others to  download
Tubes can be used for tutorials and for the creations of stationary and tags.
© All copyrights belongs to the original artists
I'm only the tuber.
::All my files are only free for no-profit::
 
 
Vous pouvez  partager mes tubes   merci  ne pas enlever mon watermark,ne pas modifier le nom du tube ,ne pas les enregistrer en png,ni les mettre sur vos blogs ou sites
Je suis seulement tubeuse les images ont été trouvée sur le net 
 
Vous pouvez utilisez mes tubes pour vos tutoriels
merci de demander l'autorisation
 

0 Response to "[Aulinhas Gifs] Fw: [H & H Tuber] Tr : New tube by K@rine_Dre@ms"

Postar um comentário